Web səhifə üçün mesajlaşma.
Saytınıza gələn və ya markanızla ilgili heç bir şey bilmeden bir haqqinda ziyaretçisini yakalamak istəsəniz, ana mesajlaşmanızı cızmaqdan daha önemli bir şey yoxdur. Saytınızı tərketməməyə istifadəçinizi razı etmək üçün saniyələriniz var. Əsas mesaj ana səhifənin ən görkəmli elementlərindən biridir və bu qiymətli bir neçə saniyə ərzində istifadəçilərə müraciət etməsə, onlar sıçrayacaqlar.
Beləliklə, istifadəçiləri bir neçə saniyədən uzun bir müddətdə saytınızda qalmağa məcbur edən bir əsas mesajı necə yazırsınız?
Birincisi, markanızın nə ilə əlaqəsi var:
Heç bir veb saytınıza düşdünüz, əsas mesajı oxudunuz və şirkətin həqiqətən nə etdiyini bilmədinizmi? Təəssüf ki, bu B2B yerində çox olur, burada ağılsızlıq jargon və marketinqə ağır bir inamla peşəkar və məlumatlı nəticələr qazanmaqdır.
Əsas mesajınız şirkətinizin satdığı xidmət (lər) və ya məhsul (lar) haqqında dəqiq məlumat verməlidir. Bunun kimi olduğu kimi danışın və qeyri-müəyyən və ümumi marketinq dilindən qaçın.
Sonra bir dəyər təklifi daxil etmək üçün əmin olun:
Nə etdiyiniz barədə məlumat verməklə yanaşı, ana mesajlaşma da istifadəçilərə nə etdiyinizi və ya satdığınızların həyatına necə müsbət təsir göstərdiyini – başqa bir dəyər təklifi kimi tanınmalıdır. Ən cəlbedici mesaj məhsulun problemi həll etmək və ya arzusu yerinə yetirmək qabiliyyətini ifadə edir.
Fokusu istifadəçiyə qoymağı unutmayın:
Marka markanızın məqsədi və dəyəri ilə ünsiyyət qurmaq istəyirsən, amma hiylə, istifadəçinin ehtiyaclarına diqqət yetirən bir şəkildə. “Yoga paspaslarımız slip kəsmək üçün peşəkar şəkildə hazırlanmışdır” deyə bilərsən və istifadəçi nə növ məhsul satdığınız barədə dəqiq bir şəkil əldə edəcək. Eyni mərkəzi fikri əvəzinə istifadəçi üçün bir fayda kimi çərçivəyə salındıqda mesaj daha da güclənir: “Yoga paspası, duruşdan asılı olmayaraq, qalıcı performans vermək üçün hazırlanmışdır”.
Həmişə tamaşaçılara müraciət edin:
Sizin əsas mesajınız artıq sizin xidmətlərinizə maraq göstərən və ya gələcəkdə maraqlana biləcək insanlar üçün müraciət etməlidir. Çox geniş olan bir tamaşaçı ilə danışmağa çalışarsanız, mesajlaşma mövzusunda diqqətinizə çatmayacaqsınız və dəyər təklifinizi seyr etməyinizə səbəb olacaqsınız.
Başqa sözlə, yoga matını almaq üçün yoga ilə maraqlanmayan birini inandırmağa çalışmayın. Bunun əvəzinə, yüksək texnologiyalı yoga matınızın tətbiqini yaxşılaşdıracağını yogically-eğimli istifadəçi inandır. Lazım olan ehtiyacı olan istifadəçiyə odaklanın və çevrilmək mümkün olmayanları razı salmağa çalışaraq vaxt itirməyin.
Sözsüz mesajlaşma tövsiyələrini nəzərə alaraq, təsirli ana mesajlaşmaların böyük nümunələrini təklif edən beş markaya baxaq.
Slack
Slack hər kəsin bu günləri istifadə etdiyi hər kəsin komanda ünsiyyəti və əməkdaşlıq vasitəsidir.
Əsas səhifəsində əsas mesajlar istifadəçilərə, xüsusən Slack istifadəçilərinin həyatını yaxşılaşdırmaq üçün nə edə biləcəyinə dair bütün diqqəti çəkir, çünki işləyir. Dil aydın və sadədir və “məhsuldarlıq” və “məhsuldarlıq” kimi buzzy korporativ linqolara müraciət etməyə müqavimət göstərmir. Mesajlaşma, istifadəçilərə ən sadə şərtlərdə, Slack onlara necə kömək etdiyini söyləyir – onlara “həqiqətən işlər görməyə imkan verən” bir xidmət təmin edir.
Bu güclü, qısa və cəlbedicidir.
Asana
Asana, tapşırıq idarə olunması proqramları və sadə, inandırıcı ana mesajlaşmaların böyük bir nümunəsi arasında sevimli bir vasitədir.
Buradakı mesajlaşma mövzusunda təsirli olanlar, istifadəçilərə platforma haqqında bilmək üçün ən mühüm şeyləri bildirən yalnız iki cümlədədir: istifadəçilərə işlərini asanlıqla izləmək imkanı verərək, işlər görməyə kömək edəcəkdir. Platformanın məqsədi və istifadəçi mərkəzli dəyər təklifi, burada 17 söz var.
Həm də istifadəçini qeydiyyatdan keçirməyə məcbur edən hərəkətə çağırışa diqqət yetirin və bunu etməyi bir quruşa çevirməyəcəyini vurğulayır.
HelloFresh
Bu günlərdə yemək dəsti çatdırılma məkanında bir çox rəqabət var, amma HelloFresh əsas mesajlaşma ilə fərqlənir.
Ve Mesaj, hərəkətə əsaslanan bir dil (“Cooking alın”) içərisində deyil və xidmətdən istifadə etməklə müştərinin qazanacağına vurğu qoyur (eyni zamanda əyləncəli və asan bişirən dadlı yeməklər), həm də bir az daha çoxdur “seveceksiniz” və “yaşayacaqsınız” ifadələrinin yansıtılmasından xoşbəxt olur. Yalnız ana mesajı oxumaq, istifadəçiyə HelloFresh’in həm əyləncəli, həm də istifadə üçün asandır olan təəssüratını verir.
Evernote
Evernote bütün qeydlərinizi, fikirlərinizi, düşüncələrinizi və yazılarınızı tək bir yerdə saxlamağa vəd edir. Bir az maraqlı “Evernote, ikinci beyninizlə görüş” xətti, istifadəçinin diqqətini cəlb edən bir şəkildə deyil, ancaq hələ də açıq bir məna verə bilmək üçün evocative və dəqiqdir. Altındakı alt sətir, istifadəçi üçün fayda daha da vurğulayaraq, “evinizə mərkəzli” dil ilə nöqtəni idarə edir.
Lyft
Lyft’in istehlakçı üzləşdiyi mesajlaşma, bu günə qədər baxdığımıza görə bir az daha mürəkkəbdir, bəlkə də, onların əsas rəqibi Überə qarşı mesaj göndərmək üçün çox çalışırlar.
“Bir dəqiqəlik sürüşmə” xidməti Lyft təklifini qurur, ikincil dəyər təklifləri isə “Təhlükəsizlik haqqında ciddi” və “Xoşbəxt sürücülər”. Xoşbəxt gəmilər “fərqli faktorlar olaraq hərəkət etmək üçün var. Yenə hərəkət dili (“Bir ride tələb et” / “Ride bizimlə”) və istifadəçiləri xidmətdən istifadə edərək özlərini təsəvvür etməyə imkan verəcək şəkildə “siz” birləşdirir.
İstifadəçilərin hərəkətə keçməsi üçün cəlbedici mesajlaşma gücünü çoxaltmaq çətindir və ümid edirəm ki, indiyə qədər öz ana mesajınızı nəzərdən keçirmək və inkişaf etdirmək üçün ilhamlandırdınız.
Əsas mesajınızı yazdıqdan sonra edə biləcəyiniz ən yaxşı şey? Çıx və test edin. Ən yaxşı təcrübələr və nümunələr siyahısı böyük bir ilhamdır, ancaq faktiki istifadəçilərinizdə mesajlaşma tweaks test üçün heç bir əvəz deyil.