Effektli logo.
Ah loqotiplər və markalar: bir-biriniz olmadan sadəcə ola bilməzsiniz. Güclü bir marka güclü markalaşma üçün vacibdir və güclü marka olmadan güclü marka ola bilməz. Amma bu əsas tərəfdaşlığa daha çox daxil olmaqdan əvvəl, həll edilməli olan bir puzzle parçası var: marka kimliyi. Gördüyünüz kimi, uğurlu biznes yaratmaq üçün şəxsiyyətiniz hər şeyi bir yerdə saxlayan təməldir.
Brendlər şirkətin tam emosional və intellektual görünüşü kimi qəbul edilə bilər. Markalar, istehlakçıların bir şirkətlə əlaqə qurmağı öyrənən hissləri əhatə edir. Bu fiziki və emosional hisslər şirkətin adı, loqosu və vizual şəxsiyyətindən yaranır.
Bir şirkətin şəxsiyyəti markaya töhfə verən bütün vizual aspektləri əhatə edir. Bunlara rəng sxemləri, şriftlər, məhsullar, qablaşdırma və ən əsası, loqotiplər daxildir.
Logolar təşkilatı müəyyən edən tanınmış və fərqli rəmzlərdir. Onlar marka ilə əlaqəli emosional və fiziki reaksiyalara səbəb olan əyani göstərişlərdir. Əslində, logo dizaynları şirkətin markası və vizual şəxsiyyətin ayrılmaz hissəsidir. Ən yaxşı logo dizaynlarından bəziləri effektiv olaraq qlobal stardomlara bir marka buraxa bilər.
Veb dizaynı, Effektli loqo dizaynı
Starbucks şirkəti brendin qlobal uğuru üçün universal güclü loqotipin nə edə biləcəyinə dair təəccüblü bir nümunədir. Ancaq xatırlayıram ki, logo yalnız bir şirkətin şəxsiyyətidir. Bugünkü kütləvi bazarda iddia etmək üçün şirkətlər rəqəmsal olaraq özlərini markalaşdırmalıdırlar. Bu logoları web dizaynına daxil etməklə başlayır.
Biz məlumatın çox vaxt yüklənmə dövründə yaşayırıq – qısa müddətdə dəyişə bilməyən soyuq bir həqiqətdir. Nəticədə, məlumatların tez, dəqiq yayılması rəqəmsal bazarda markanın uğurlu olması üçün çox vacibdir. Rəqəmsal brendinq bu səbəbdən təsvir edən, lakin izah etməyən təsirli şəkillərdən istifadə edilməsindən asılıdır; xatirələrini və təcrübələrini ömür boyu bir millisaniyədəki məsələdə zehni daşqın etməyə imkan verən görüntülər; interaktiv və ekranda həyat marka gətirmək bacarığı olan şəkillər. Logolar bu görüntülərdir.
Loqotiplərin web dizaynına daxil edilməsi, qlobal marka markanın ayrılmaz bir hissəsi oldu. Yaxşı işlənmiş loqotiplər şirkətdə etibarlılıq və sadiqlik hissi yaratmalıdır, dünyanın ən yaxşı dizaynları isə bunları yığır. Məsələn, Apple, Coca-cola və Microsoft-u edin. Bu güclü markaların hamısı logo-inteqrasiya edilmiş web dizaynında möhkəm bir qolu var. Əslində, daha çox deyil, bu şirkətlər üçün logolar sayt üçün ev düyməsini işlədir. Beləliklə, əslində burada olanlar bir şirkətdə güvən və təhlükəsizlik hissi yaratan eyni simvoldur. İndi vebdə bənzər funksiyaları və hissləri dəvət etmək üçün istifadə olunur.
Mobil tətbiqlər
Aydındır ki, biz rəqəmsal bir cəmiyyət olduğumuzu sübut etdik. Amma biz də mobilizəyik. 2016-cı ildə dünya miqyasında mobil internet istifadəçiləri tarixin ilk dəfə olaraq masa üstü istifadəsini aşmışdır. O zamandan etibarən mobil istifadənin sürətini davam etdirdi
Mobil istifadənin dramatik yüksəlişi nədir? Rəqəmsal media istehlakının böyüməsi davam etsə də, istehlakçıların tələbləri və ehtiyacları da vardır. İstehlakçılar, onları cəlb edən və məlumatları ekranda həyata keçirən interaktiv təcrübə istəyirlər.
Qısaca qeyd etmək lazımdır ki, effektiv loqo markaları müəyyənləşdirirlər, lakin onlar açıqlamırlar. Loqo sadəcə istehlakçı üçün marka ilə əlaqəli xatirələri və təcrübələrini tetikleyen “touch face” – görsel repliktir.
Bəli, bu mobil tətbiqlərin inkişafında instrumental olan “əlaqəli üz” elementidir. Və ən yaxşı tətbiq dizaynları milyardlarla istehlakçının ekranlarında həyat markaları gətirənlərdir. Bir çox yolla, qlobal marka strategiyaları olduqca sadədir: loqotiplər müvəffəqiyyətli istifadəçi interfeysi və uğurlu rəqəmsal brendin qurulması üçün başlama padinin tikinti bloklarıdır.
Hamısını birlikdə qoymaq
Yəni, bunların hamısı niyə bizi tərk edir? Bir sözlə, biz hərəkətdə qlobal bir iqtisadiyyatıyıq və yaxın zamanlarda yavaşlamağa dair heç bir işarə yoxdur. Effektiv veb və mobil app dizayn platformaları olmadan, müəssisələr qüvvə rəqibləri dənizində qaçılmaz olaraq itirib. Həqiqətin qeyd edildiyi kimi, güclü bir onlayn varlığı yaratmaq markanın yaradılması üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. Ancaq internetdə