İstədiyiniz Marka
İstədiyiniz marka dəyərləri və fəlsəfəsi istehlakçıların gözündə əhəmiyyət qazanmağa davam edən bir bazarda şirkətlər, əldə etdikləri şansda tamaşaçılarına “açılmağa” hazır olmalıdırlar. Bu inkişaf etməkdə olan bir iş sahəsidir və iqtisadiyyatın mühüm bir hissəsinə çevrilmiş demokratik, etik və ideoloji bir parça var.
İstədiyiniz Marka Potensial və yanacaq dönüşümlərini yaratmaq istəyən marketoloqlar üçün markanın “özünə” xüsusi diqqət yetirilməlidir və istehlakçılara bu duyğuları necə çatdırır. Dijital bazarda bir yanaşma markalı (və ya sponsorluq edilmiş) məzmundur: markaya diqqət yetirən və markanın özü tərəfindən maliyyələşdirilən orijinal redaksiya və ya multimedia işidir. Tez-tez markalı məzmun bir reklam kimi görünməyəcək və hətta bir məhsulu reklam verməyəcəkdir. Bu, marketinq vasitəsi kimi effektiv ola bilməz demək deyil. Markalı məzmunu istifadə edərək, markalar özləri müəyyən bir auditoriya və dəyərlərlə özlərini marketinqə bənzər hiss etməyən, məlumatların çatışmazlığını artıraraq və məlumatlılığı artırmaqla birləşdirə bilər.
İstədiyiniz Marka
Necə göründüyündən asılı olmayaraq, bütün yaxşı işlənmiş markalı məzmun trafik çəkmək və mükafatlarını yığmaq potensialına malikdir. Öz sponsorluq məzmun planlarınızı hazırlayarkən bu altı məsləhətləri ürəkdən götürün.
Məhsuldan kənarda düşünün
Güclü marka dəyərləri mövzunu aşkara çıxaracaq, buna görə marketoloqlar markalı məzmunu istehsal edərkən daha az məhsul mərkəzli bir yanaşma ilə təcrübəsi olmalıdır. Məsələn, 2016-cı il tarixli “Dancing Out Dreams” adlı uzunmüddətli hekayə götürək. Burada Amerika pivə nəhəngi Coors Light, California empanada mağazasının, HalfMoon Empanadasın hekayəsini izah etmək üçün Mashable ilə işləyirdi. Bu, buraxılmış bir fürsət deyil: Sadəcə işləyən amerikalılarla özlərini birləşdirərək, Coors marka imicini böyütür, yemək səhnəsinə tapsır və adını uğurlu və hekayə yazma ilə birləşdirir.
Bir hekayə danışma şansını yoxlayın
Coors parçası bir əsas taktika halına gəlir: bir hekayəni izah etməyə çalışın. Netflix və podcast bumu marketoloqlar üçün yüksək səviyyəli və yaxşı hekayəni izah etməlidir. Markalı məzmun ən yaxşı fürsətlərdən biri olan brendlərin dəyərlərini və idealleri ilə danışan bir ip ipini əldə edəcək. Bunu söyləsəniz (və bunları söyləməyə dəyər), onlar gələcəklər.
Paylaşımlı olun, ancaq platforma agnostik saxlayın
İnsanlar cəlbedici bir məzmunu tapdıqda, özlərini saxlaya bilmir. Bazarçılar bunu bilir və markalı məzmun asanlıqla sosial kanallara bölüşdürülməlidir. Bununla yanaşı, eyni zamanda, icrasının tərkib hissəsi olmadığı təqdirdə, məzmunu vahid platforma və ya şəbəkəyə ayırmaqdan çəkinin. Keyfiyyətli material göründüyü yerdən asılı olmayaraq inkişaf edər və nişanlanma prioritetdirsə, izləyicilərin başlanğıcdan daralanması yalnız sadədir. Siz viral getmək üçün bir fürsət əldən vermək istəməzdiniz və əgər etsəniz, bunu böyük miqyasda etmək istəyir.
Konteksti nəzərə alın
Markalı məzmunun əhəmiyyətli bir hissəsi bu gün xüsusiyyətləri, sütunları və məqalələri şəklində olan redaksiya işidir. Bu cür məzmunun yaradılmasında maraqlı olan marketoloqlar üçün, əvvəllər nəşrdə təqdim etdiyimiz işin növünə nəzər salmamız vacibdir ki, tamaşaçıların maraqlandığı səs, səs və dil əks etdirsin. Son illərdən etibarən, sponsorluq məzmunu istehsalı da daxil olmaqla, artan sayda nəşrlər var. Bu hallarda stüdyosun üslubu və markanın görünüşü stilistik bir şəkildə təmin edilməlidir. Diqqət etmək yaxşıdır, ancaq doğru səbəblərdənsə.
İstədiyiniz Marka və 6 tövsiyyə. Analitiklər sizi yönləndirsin
Tamaşaçı geribildirimi və istifadəçi trafiki, yaratdığınız məzmunla əlaqədar həcmlər və bu kontentin yerləşdiyi yer haqqında daha çox danışa bilər. Bir markanın müəyyən bir yaş qrupundan, cəmiyyətdən və ya bir yerdən istifadəçilərini çəkdiyini taparsa, bu bazarlara məzmunun uyğunlaşdırılması daha çox nişan və daha həssas təqibçi bazasına səbəb ola bilər. Məhsulların keyfiyyətinin yaxşılaşdırılmasına da ehtiyac var. Analitik məlumatlarınızı bu cür nəticələrə gətirib çıxarın, belə ki, auditoriyanızla özünüzü başa düşə və potensial imkanlardan istifadə edə bilərsiniz.
Yaradıcı olun, yaradıcı qalın
Ən maraqlı məzmun yeni məzmundur, buna görə də markanın sponsorluq məzmununun necə çatdırıldığı barədə yaradıcılıq əldə edin. Morton Salt, rok qrupu OK GO ilə əməkdaşlıq edərkən, onların 2016-cı ildəki “The One Moment” adlı klipini YouTube’da təxminən 20 milyon görüş görən bir prodüser hazırladı. Bu səhnəyə özlərini cəlb edərək, Morton əvvəllər və ya ən azından öz markası ilə məşğul olmayan bir gənc kütləyə çıxa bildi.
Bir alət olaraq, markalı məzmun hələ də böyüyür, ancaq hazırda çox şey var. Nəhayət, bu cür material markalara nail olmaq və marketinq üfüqlərini genişləndirmək üçün böyük bir dəyər ola bilər. Daha strateji potensialını nəzərə alaraq daha çox qurumla daha çox irəli gedən daha çox markalı məzmunu görəcəksiniz.
İstədiyiniz marka dəyərləri və fəlsəfəsi istehlakçıların gözündə əhəmiyyət qazanmağa davam edən bir bazarda şirkətlər, əldə etdikləri şansda tamaşaçılarına “açılmağa” hazır olmalıdırlar. Bu inkişaf etməkdə olan bir iş sahəsidir və iqtisadiyyatın mühüm bir hissəsinə çevrilmiş demokratik, etik və ideoloji bir parça var.
Potensial və yanacaq dönüşümlərini yaratmaq istəyən marketoloqlar üçün markanın “özünə” xüsusi diqqət yetirilməlidir və istehlakçılara bu duyğuları necə çatdırır. Dijital bazarda bir yanaşma markalı (və ya sponsorluq edilmiş) məzmundur: markaya diqqət yetirən və markanın özü tərəfindən maliyyələşdirilən orijinal redaksiya və ya multimedia işidir. Tez-tez markalı məzmun bir reklam kimi görünməyəcək və hətta bir məhsulu reklam verməyəcəkdir. Bu, marketinq vasitəsi kimi effektiv ola bilməz demək deyil. Markalı məzmunu istifadə edərək, markalar özləri müəyyən bir auditoriya və dəyərlərlə özlərini marketinqə bənzər hiss etməyən, məlumatların çatışmazlığını artıraraq və məlumatlılığı artırmaqla birləşdirə bilər.
Vəhşi, markalı məzmunda jurnal xüsusiyyətləri və düşüncələrindən video seriyasına və kənarına qədər bir çox müxtəlif yollarla ifadə edilə bilər. Necə göründüyündən asılı olmayaraq, bütün yaxşı işlənmiş markalı məzmun trafik çəkmək və mükafatlarını yığmaq potensialına malikdir. Öz sponsorluq məzmun planlarınızı hazırlayarkən bu altı məsləhətləri ürəkdən götürün.
Məhsuldan kənarda düşünün
Güclü marka dəyərləri mövzunu aşkara çıxaracaq, buna görə marketoloqlar markalı məzmunu istehsal edərkən daha az məhsul mərkəzli bir yanaşma ilə təcrübəsi olmalıdır. Məsələn, 2016-cı il tarixli “Dancing Out Dreams” adlı uzunmüddətli hekayə götürək. Burada Amerika pivə nəhəngi Coors Light, California empanada mağazasının, HalfMoon Empanadasın hekayəsini izah etmək üçün Mashable ilə işləyirdi. Bu, buraxılmış bir fürsət deyil: Sadəcə işləyən amerikalılarla özlərini birləşdirərək, Coors marka imicini böyütür, yemək səhnəsinə tapsır və adını uğurlu və hekayə yazma ilə birləşdirir.
Bir hekayə danışma şansını alın
Coors parçası bir əsas taktika halına gəlir: bir hekayəni izah etməyə çalışın. Netflix və podcast bumu marketoloqlar üçün yüksək səviyyəli və yaxşı hekayəni izah etməlidir. Markalı məzmun ən yaxşı fürsətlərdən biri olan brendlərin dəyərlərini və idealleri ilə danışan bir ip ipini əldə edəcək. Bunu söyləsəniz (və bunları söyləməyə dəyər), onlar gələcəklər.
Paylaşımlı olun, ancaq platforma agnostik saxlayın
İnsanlar cəlbedici bir məzmunu tapdıqda, özlərini tutmur. Pazarlamacılar bunu bilir və markalı məzmun asanlıqla sosial kanallara bölüşdürülməlidir. Bununla yanaşı, eyni zamanda, icrasının tərkib hissəsi olmadığı təqdirdə, məzmunu vahid platforma və ya şəbəkəyə ayırmaqdan çəkinin. Keyfiyyətli material göründüyü yerdən asılı olmayaraq inkişaf edər və nişanlanma prioritetdirsə, izləyicilərin başlanğıcdan daralanması yalnız sadədir. Siz viral getmək üçün bir fürsət əldən vermək istəməzdiniz və əgər etsəniz, bunu böyük miqyasda etmək istəyir.
Konteksti nəzərə alın
Markalı məzmunun əhəmiyyətli bir hissəsi bu gün xüsusiyyətləri, sütunları və məqalələri şəklində olan redaksiya işidir. Bu cür məzmunun yaradılmasında maraqlı olan marketoloqlar üçün, əvvəllər nəşrdə təqdim etdiyimiz işin növünə nəzər salmamız vacibdir ki, tamaşaçıların maraqlandığı səs, səs və dil əks etdirsin. Son illərdən etibarən, sponsorluq məzmunu istehsalı da daxil olmaqla, artan sayda nəşrlər var. Bu hallarda stüdyosun üslubu və markanın görünüşü stilistik bir şəkildə təmin edilməlidir. Diqqət etmək yaxşıdır, ancaq doğru səbəblərdənsə.
Analitiklər sizi yönləndirsin
Tamaşaçı geribildirimi və istifadəçi trafiki, yaratdığınız məzmunla əlaqədar həcmlər və bu kontentin yerləşdiyi yer haqqında daha çox danışa bilər. Bir markanın müəyyən bir yaş qrupundan, cəmiyyətdən və ya bir yerdən istifadəçilərini çəkdiyini taparsa, bu bazarlara məzmunun uyğunlaşdırılması daha çox nişan və daha həssas təqibçi bazasına səbəb ola bilər. Məhsulların keyfiyyətinin yaxşılaşdırılmasına da ehtiyac var. Analitik məlumatlarınızı bu cür nəticələrə gətirib çıxarın, belə ki, auditoriyanızla özünüzü başa düşə və potensial imkanlardan istifadə edə bilərsiniz.
Yaradıcı olun, yaradıcı qalın
Ən maraqlı məzmun yeni məzmundur, buna görə də markanın sponsorluq məzmununun necə çatdırıldığı barədə yaradıcılıq əldə edin. Morton Salt, rok qrupu OK GO ilə əməkdaşlıq edərkən, onların 2016-cı ildəki “The One Moment” adlı klipini YouTube’da təxminən 20 milyon görüş görən bir prodüser hazırladı. Bu səhnəyə özlərini cəlb edərək, Morton əvvəllər və ya ən azından öz markası ilə məşğul olmayan bir gənc kütləyə çıxa bildi.
Bir alət olaraq, markalı məzmun hələ də böyüyür, ancaq hazırda çox şey var. Nəhayət, bu cür material markalara nail olmaq və marketinq üfüqlərini genişləndirmək üçün böyük bir dəyər ola bilər. Daha strateji potensialını nəzərə alaraq daha çox qurumla daha çox irəli gedən daha çox markalı məzmunu görəcəksiniz.