Saytların Yığılması. İnternet getdikcə populyarlaşdı və iş yerləri də məcburi köçməyə məcbur edildi. Hal-hazırda, müştərilər əvvəlcə şirkətə internetdən zəng edirlər. Beləliklə, korporativ veb saytınız sizin müştərilərinizə çatacaq bir kanaldır. Professional görünən korporativ veb sayt yaratmaq çox vacibdir.
Müştərilərinizlə effektiv şəkildə ağıllı şəkildə tərtib edilmiş, yüksək funksional korporativ veb sayt vasitəsilə ünsiyyət qura bilərsiniz.
Korporativ sayt necə olmalıdır?
Saytların yığılması. Bir neçə əsas nöqtə var, ancaq korporativ saytınızın necə görünməsi barədə dəqiq bir cavab yoxdur. Öz işiniz üçün müvafiq bölmələri müəyyənləşdirməlisiniz. İşinizin ölçüsü sənaye və müştəri bazasına görə dəyişəcək. Ancaq hər bir korporativ veb saytında aşağıdakılar olmalıdır.
Saytın rəngləri şirkətin korporativ şəxsiyyətini əks etdirməlidir.
Saytların yığılması. Korporativ şəxsiyyət marketinqdə şirkətin mövqeyini təmsil edir. Buna görə də şirkətiniz korporativ veb-saytınızda çox işləməyinizə görə hazırladığınız korporativ şəxsiyyətinizi düzgün şəkildə əks etdirdiyinə əmin olmalıdır. Veb saytınızın rəng sxemi şirkətinizin rənglərinə uyğun olmalıdır. Şirkətinizin rənglərinə uyğun rəngləri tapmaq üçün Adobe kimi rəng palitrası saytlarını istifadə edə bilərsiniz.
Yazı tipi üçün də eyni qayda var. Həddindən artıq xülya yazılarından çəkinin və peşəkar şriftlərdən istifadə etməyi tövsiyə edin. Google Şriftləri ilə pulsuz olaraq veb-dostluq font seçə bilərsiniz.
Veb saytın adı şirkətin adı və ya sektoru ilə əlaqəli olmalıdır və işə yaxşı təsir göstərməlidir.
Şirkətinizin ən vacib nöqtələrindən biri də domen adıdır. Müştərilərinizin domeninizə görə saytınıza çatdıqları üçün, domeninizin adı həm biznesinizi əks etdirməlidir, həm də yaddaqalan olmalıdır. Məsələn, restoranınızın restoranına çatmaq üçün birbaşa domeninizin adını yadda saxlamalı, saytınıza daxil olmanız, bir menyu və hətta sifarişi sifariş etməlisiniz.
Şirkətin loqosu veb saytına uyğun olaraq ötürülməlidir.
Şirkətinizin ilk qurduğu logo faylı artıq bu gün üçün kifayət qədər yaxşı ola bilməz. Daxil olmağınız eyni olaraq qalmaq üçün fayl internetini yaratmaq üçün bir dizaynerlə əlaqə saxlaya bilərsiniz. Logo faylı veb üçün uyğun olarsa, bu addımı atlaya bilərsiniz.
Veb saytın məzmunu unikal və hərtərəfli və eyni zamanda qarışıqlıq və kompleks olmalıdır.
Hər kəs Google’da üstə çıxmaq istəyir. Google orijinal məzmunu prioritet edir. Başqa saytdan gördüyünüzü kopyalayın və saytınıza yapışdırmayın. Bu, yalnız korporativ şəxsiyyətinizi əks etdirmir, həm də saytın orijinal məzmun reytinqini azaldacaq.