İnfoqrafikləri blogunuza dərc etdiniz və bunu sosial medyada paylaşdınız, bəs sonra nə edəcəksiniz?
Press Release-də mətnlər çox ağır olur, xüsusilə söhbət B2B marketingdən gedirsə. Müxbirlər məlumatdan istifadə edərkən, oxucuları ən çox cəlb edəcək məzmun axtarırlar. Lakin iş gedişatında mətni daha rahat mənimsəmək üçün infoqrafiya oxumaqdan daha effektlidir. Jurnalistlər asanlıqla oxunulan, cəlbedici məzmun axtarırlar. Tezliklə sizin markanız üçün Press Release dərhal diqqət çəkir.
Bir infoqrafiya əlavə etmək, mətbuatın bütün hissəsini oxumaqdan qaçınmaq və Press Release-in daha yaxşı başa düşülməsinə kömək edə bilər. Sizin infoqrafiya dərhal onların yazısına əlavə edə biləcək bir şeydir və onların oxucularının diqqətini daha yaxşı tutma şansına malikdir. İnfoqrafiyanın şəffaflığı jurnalistlərə böyük bir satış nöqtəsidir, çünki oxuculara oxumaq üçün asanlıqla infoqrafiya verə bilər, bu da onların auditoriyasını inkişaf etdirməyə kömək edəcəkdir.
İnfoqrafik Press Release
Son zamanlar BFM-də layihələrimdən birində B2B müştəri üçün infoqrafiya yaratdıq və bu nəzəriyyəni özümüz sınadıq. Umimiyyətlə blog yayımında infoqrafikanın əhəmiyyəti böyükdür. Çünki biz infoqrafiyalı blogun trafikində böyük artım görduk.
Yadda saxlayın!
İnfoqrafika kimi vizual elementlər vasitəsilə Press Release-ə bir az əlavə dəyər əlavə etmək sizin şirkətinizin yeni mövzularına rəqabət üstünlüyünü verə bilər. SEO -ya əlavə dəyər vermək üçün Press Release bağlantılarını istifadə edərkən məzmununuzun digər yüksək keyfiyyətli satış vasitələri ilə seçildiyinin, güclü əlaqələr əldə etdiyinin və nəticədə artan trafikin kütləvi şəkildə artırılmasının şahidi olacaqsınız.
Uğurlar!