Cowsel Mobil Satış Sistemi, paylama şәbәkәsinә sahib şirkәtlәrin satış mәlumatlarına nәzarәt edә bilmәlәrini tәmin edәn avtomatlaşdırılmış sistemdir.
–Online sahә satış tәtbiqi sayәsindә, satış tәmsilçisi ilә mәrkәz arasındakı mәlumat mübadilәsi mobil terminallar üzәrindәn hәyata keçirilir.
–Sahәdәn mәlumatların operativ olaraq mәrkәzә çatdırılması
–Avtomobildә yerindә qaimә tәqdim etmә imkanı
–Doğru satış mәlumatlarını әldә etmә
–Mәhsulların tәhvil verilmәsi, yeni sifarişin alınması, ödәmәnin qәbulu, mәhsulun geri qaytarılması bir pәncәrәdәn vә vaxt itirmәdәn aparılır.
–Ekspeditorun işinә tam nәzarәt etmәk mümkündür.
–Müştәrilәrlә hesablaşmaq çox asandır.
–İstәnilәn növ avadanlıqla inteqrasiya etmәk imkanı var..
–Cowsel lokal şәbәkәdә işlәmәklә yanaşı qlobal şәbәkәdә dә özünü tәqdm etmәk imkanına malikdir.
Mobil tətbiqlər bugünkü rəqabət dünyası üçün ən dəyərli vasitədir. İOS, Android və Windows platformalarında çox funksional mobil tətbiqlərin hazırlanması biznesinizə aşağıdakı faydaları verər:
Xərcləri azaldır və müştəri cəlbini artırır
Mobil tətbiqlər ani mesajlarla və ənənəvi reklamlarla müqayisədə xərcləri azaldır. Üstəlik, mobil tətbiqlər işçilərin işini azaldır.
Müştərilərin əksəriyyəti asanlıqla biznesinizlə əlaqə yaratmağa imkan verdikləri üçün mobil tətbiqlərdən istifadə edirlər. Müəssisələr, prosesləri yaxşılaşdırmaq və müştərilərin əlçatanlıq səviyyəsini artırmaq üçün tətbiqlərdən istifadə edirlər.
Mobil proqramlar daha sürətli
Tətbiqlər mobil saytlardan daha 1,5 dəfə çox sürətli olur və onlar çox daha sürətli hərəkətlər edirlər. Proqramlar datalarını cihazınızda saxlayır.
Allor, məlumatların alınması bir göz qırpımında olur. Mobil saytlarda məlumatların şəbəkə sürətinə və paket ölçülərinə görə bir neçə saniyədən bir dəqiqəyə qədər çəkə biləcək veb serverlərindən alınması lazımdır.
İstənilən an Online və Offline giriş
Mobil proqramlar, online və offline işləyə bilmə qabiliyyətlərinə malikdir. Bütün mobil tətbiqlər bir toxunma ilə anında giriş imkanı təqdim edir. Onlar istifadəçilərə offline olaraq əldə edilə bilən həyati məlumatları saxlayaraq, kəsintisiz təcrübə verir.
Bank, mağazalar, pərakəndə, maliyyə, oyun və xəbərlər kimi bəzi proqramlar onlayn və offline rejimdə işləyir. Yəni internet bağlantısı olmadan oxuna biləcək bir xəbər və ya oyun yükləməsi sadəcə mükəmməldir.
Offline işləmək bacarığı applikasiya və mobil sayt arasında ən əsas fərqdir. Proqramlar ödənişlər və bildirişlər kimi kritik vəzifələri yerinə yetirmək üçün fəal internet bağlantısına ehtiyac duyur. Amma offline rejimdə belə istifadəçilərə əsas məzmun və funksionallıq təklif edir.
Mobil APP PROQRAMLAŞDIRILMASI NECƏ EDİLİR?
Mobile Application (Mobile App) nə deməkdir?
Ən çox yayılan tətbiq olan mobil app, smartfon və ya tablet kompüter kimi mobil cihazda işləmək üçün hazırlanmış proqram növüdür. Mobil tətbiqlər istifadəçilərə PC-lərdə olan oxşar xidmətlər ilə təmin etmək üçündür.
Mobil tətbiq həmçinin bir tətbiq, veb proqramlar, onlayn proqramlar, iPhone app və ya smartfon proqramı kimi tanına bilər.
Addım 1: Təsəvvür et
Uğurlu bir mobil tətbiq yaratmaq üçün ilk növbədə yadda saxlamaq lazımdır:
- Proqramınız tərəfindən həll oluna biləcək bir problemi müəyyənləşdirin
- Proqramınızın xüsusiyyətlərinə qərar verin
Mobil tətbiq hazırlanması müştərini məhsuldarlığın artırılması, yeni gəlir və ya xərclərin azaldılması ilə təmin etməlidir.
Addım 2: Müəyyənləşdir
Uğurlu mobil app proqramlaşdırması yaratmaq üçün aşağıdakıları müəyyənləşdirmək lazımdır:
- Tətbiq hədəf istifadəçiləri – Bir tətbiq həmişə onun hədəf istifadəçilərini nəzərə alaraq inkişaf etdirilməlidir. Hədəf qrupu ilə bağlı aydın bir baxışa sahib olmaq bir tətbiqin müvəffəqiyyət nisbətini artırmaqdır.
- Dəstəklənəcək mobil platformalar və qurğular – Mobil platformalar və qurğular performansını, batareyanın ömrünü, möhkəmliyi nəzərə alaraq seçilməlidir. Mobil platformalar və cihazları seçərkən nəzərə alınması lazım olan bəzi faktorlar əhatə dairəsi, cihaz dəstəyi, performans və digər xüsusiyyətlərdir.
- Gəlir modeli – Gəlir əldə etmək üçün uyğun yanaşma seçməlidir. Ödənişli tətbiqlər, reklam, abunəlik və hər yükləmə görə olan ödənişlər kimi gəlirlər mobil tətbiqlərdən əldə edilə bilər. Bununla birlikdə, geliştiricinin yanaşması tətbiqə uyğun olmalıdır.
Addım 3: Dizayn et
Proqramınızı dizayn etmək bazarda mobil applikasiya uğuru üçün vacibdir. Bir app proqramlaşdırması, UI dizaynına fokuslanması onun uğuru üçün önəmlidir. Yəni sensorlu qurğular üçün çoxlu toxunma hərəkətlərinə diqqət yetirməli və platforma dizayn standartlarını nəzərə almalıdır.
Ümumi mobil dizayn nümunələrindən aşağıdakılara baxa bilərsiniz:
http://www.android-app-patterns.com/
Addım 4: Yanaşma seçin
Bir tətbiqi inkişaf etdirmək üçün doğru yanaşmanın seçilməsi çox vacibdir. Mobil app proqramlaşdırması zamanı ideal app inkişafı yanaşması bir müştərinin vaxt və büdcə məhdudiyyətlərinə uyğun olmalıdır.
Yerli:
Yerli apps ən yaxşı istifadəçi təcrübəsini təmin etməyə imkan verir, lakin bacarıqlarını inkişaf etdirilməsi üçün xeyli vaxt tələb edir.
Web:
Web proqramları inkişaf etdirmək üçün cəld və ucuzdur. Həmçinin, birdən çox platformada işləyə bilər. Bunlar HTML5, CSS və JavaScript kodu istifadə edərək hazırlanır. Bu veb apps yerli tətbiqlər qədər güclü deyil.
Hybrid:
Hybrid mobil app proqramlaşdırması inkişafı etdirmək üçün ən son yanaşmadır. Bu yanaşma ən yaxşısını əldə etmək üçün əvvəlcədən quraşdırılmış konteynerləri on-the-fly veb kodlaşdırma ilə birləşdirir.
Addım 5: Bir prototip hazırlayın
Protip hazırlamaq – fikirinizi almaq və onu bəzi təməl funksiyalar ilə bir tətbiqə çevirmə prosesidir. Bu mobil tətbiq hazırlanması vaxtı investorları cəlb etmək, istehsalçılarla işləmək və lisenziyanı almaq üçün olduqca faydalıdır.
Bir prototip üzərində işləyərkən belə, mobil applikasiya üçün icazəsiz istifadə və məlumat təhlükəsizliyinə qarşı tədbirlər görün.
Addım 6: Uyğun bir analitik alət inteqrasiya edin
Veb-saytlarınızı neçə ziyarətçinin istifadə etdiyini, saytınıza necə gəldiklərini və necə geri qayıda biləcəklərini ətraflı təsvir edən müvafiq analitiklərdən istifadə edin.
Mobil app proqramlaşdırması vaxtı kömək edən bəzi mobil analitik vasitələr:
- Google Analytics
- Flurry
- Localytics
- Mixpanel
- Preemptive
Addım 7: Beta testləri edin
Beta testləri mobil app proqramlaşdırması zamanı təyin edin və əldə etdiyiniz rəyləri nəzərə alın.
Beta testi hədəf müştərilərinizdən geribildirim almaq üçün ilk fürsətdir. Beta testlərini müəyyənləşdirmək bir tətbiqin uğurlu olması üçün əhəmiyyətlidir.
Beta testlərinə başlamaq üçün:
- Hədəf müştəri auditoriyanızı təyin edin
- Səhvləri aradan qaldırın
Addım 8: Ölçüləri toplayın
Ötən on il ərzində mobil app istifadəçiləri əhəmiyyətli dərəcədə artıb. Nəticədə mobil tətbiq hazırlanması zamanı dəqiq ölçülərin toplanması vacibləşib.
Mobil app üçün yadda saxlanılmalı olan əsas giriş metrikləri:
- Funnel təhlillər – istifadəçilərin satın alma və reklam kilikləmələri də daxil olmaqla, istənilən istifadəçi fəaliyyətinin niyə başa çatmadığını bildirir
- İctimai paylaşmanın ölçülməsi – tətbiqinizin hansı tərəflərinin istifadəçilərinizin diqqətini çəkdiyini göstərir
- İzləmə vaxtı və yeri tətbiqinizin istifadə edildiyi kontekstlərə dair anlayışlar verir
- Sonda istifadəçi bazanızın davranışlarının əldə edilməsi çox vacibdir
Addım 9: Proqramınızı yeni funksiyalarla təkmilləşdirin
Uğurlu app inkişafı üçün son addım: Düzgün inkişaf etdiyinizdən sonra mobil telefonunuzu yeniləyin və təkmilləşdirin.
Yenilikçi xüsusiyyətlərə malik olmayan mobil proqramlar uzunmüddətli istifadədə itirə bilər. Müxtəlif platformaların təqdim etdiyi yeni qaydalara cavab vermək üçün tətbiqinizi güncəlləşdirmə ilə təmin edin.
Addım 10: Tətbiqinizin marketinqiylə məşğul olun
Mobil tətbiq hazırlanması bitdikdən və istifadəyə verildikdən sonra proqramınızı doğru marketinq ilə yönəltsəniz, çeşidli proqramlar arasında tətbiqiniz itib-batma ehtimalı azalar və uğurlu mövqe seçmiş olarsız.