Rebranding şirkəti.
Bu yazıda sizə Rebrending şirkəti, yeni marka haqqında danışacağıq.
Çox vaxt markalar öz marka şəxsiyyətlərini yeniləmək yollarını axtarırlar. Məqsəd özlərinin daha münasib və ya bəlkə də markasının hərəkət etmək istədikləri yeni bir istiqamət ilə daha uyğunlaşmaq üçün olsun, bəzən yeni bir görünüş və hiss yaradır. Yeni bir logo sizin şirkətiniz üçün yeni marka şəxsiyyətini yerinə yetirmək üçün yeganə yol olmasa da, brendin təmsil etdiyi simvol üçün bu yeni dizayn bir çox dəfə bir rebrandinqin əsas elementlərindən biridir.
Loqotiplərin maraqlarımızı tutduğunu görmək üçün aşağıda bir göz atın:
İHOP
20 ildən artıq eyni loqotipin istifadə edildikdən sonra, keçən il məşhur restoran zənciri, IHOP, bir dəyişmə vaxtı oldu. Köhnə loqosu klassik olsa da, bir çox yolla köhnəlmiş görünüşünü tam təmin etməmişdi.
Yeni logo onun dizaynı baxımından daha təmiz, daha yüngül və müasir görünür. Loqotipdə ‘O’ və ‘P’ bir gülüş üzünə çevrilmişdir və bir çox yolla markanın dostu və cəlbedici olduğunu qoruyub saxlayır. Yeni elementlər logo daha çox vaxtında və müasir hala gətirilərkən yenilənmiş görünüş və hiss hələ marka üzərində qurulan klassik elementləri qoruyur. IHOP bir çox yolla sənayedə bir mirasdır və ailələr üçün yaxşı vaxt və yaxşı qida paylaşmaq üçün həqiqətən bir restorandır – ən son logo dizaynı həqiqətən də buna uyğundur.
Marriott Oteli
Marriott müntəzəm olaraq qlobal səviyyədə ən yaxşı otel zəncirlərindən biridir. Dünyanın müxtəlif yerlərində yerləşən mehmanxanalar və kurortlar ilə otelin geniş bir tamaşaçı üçün ən yaxşı seçim yeri olması təəccüblü deyil. Köhnə Marriott loqosu köhnə hiss olunduqdan sonra, markanın yeni bir təmsilçiliyinin vaxtı loqonun yenidən işlənmə vaxtı gəldi.
Yeni logo yaxşı bir inkişaf və marka üçün ağıllı seçimdir. “M” ilə yeni dizayn daha sadə tipoqrafiya ilə zərifliyi təmin edərkən daha çox görkəmli bir simvol vəziyyətinə yüksəldir. “M” nin görünüşü artıq olduqca tanınan bir simvol olduğundan, bu mövzuda əlavə diqqət çox gözəl bir toxunuşdur. Müştərilərə (yəni otellərdə otaq açarları) təmin etmək üçün bir çox təminat verən bir marka üçün “M” ehtiyac olduqda asanlıqla bağlana bilər. Əlavə olaraq, simvol üçün müxtəlif rənglərin qarışığı və onunla birlikdə gedən tipoqrafiya təmiz bir hissi verir, çünki köhnə loqotipin bir çox hissəsi demək olar ki, çox qırmızıdır. Yani qırmızı markadır.
İndi Instagram ən yaxşı sosial media platformalarından biridir, buna görə də son rebrandinq sərbəst buraxıldıqda bir az çaşqınlıq yaratdı. Ümumiyyətlə, insanlar dəyişməyi xoşlayırlar, buna görə platforma rebrendinqi başlatdıqda əlbəttə ki, yeni bir loqoya daxil olan bir çox istifadəçi sadəcə bir rebrandla əlaqəli olan mənfi kontotasiya səbəbindən azarkeşlər deyildi.
Bununla birlikdə yeni loqo Instagram üçün doğru istiqamətdə bir addımdır. Yenidənqurma, Instagram cəmiyyətinin içərisində – Bumeranq və Layout kimi alətlərdən olan böyümənin və geniş imkanlar yaradır. Sosial platforma ilk dəfə 5 il əvvəl başlamış olduğundan daha çoxdur. Yeni dizayn belə sadədir, lakin son dərəcə effektivdir və ən başlıcası, hələ də köhnə logo ilə müqayisədə tamamilə tanınır, buna görə insanlar bunu telefonda göründükdə nə olduğunu bilirlər. Simgenin yalnız potensial problemli elementi gradientdir və istifadəçinin tablet və ya smartfondakı bütün digər tətbiqlər arasında asanlıqla itirilmə ehtimalı var.
Stephanie Stahn, Blue Fountain Media-də Baş Web Designer
Uber
Rebranding şirkəti.
Uber, son dövrlərdən etibarən kütləvi bir rebrandinq keçirdiyi bir markadır. Yuxarıda qeyd edildiyi kimi, müştərilər həmişə dəyişməyi xoşlamırlar, buna görə də bu başlanğıc başlandıqda, xəbərləri dolaşan bəzi mənfi rəylər mütləq idi.
Yeni loqotip çox tanınmayan və əvvəlki loqodan fərqli olaraq marka ilə məşhur olmuşdur. Bir çox istifadəçi, xüsusilə şirkətlə tanış olmayan bir çox istifadəçi, hətta app tapmaqda çətinlik çəkdiyini və hətta logoı ilk dəfə gördükdə baxdıqlarını anlaya biləcəklərini söyləyə bilərik. Uber üçün yeni bir görünüş, Überin sadə bir avtomobil xidmətindən çox həyat tərzinə diqqət çəkən izləyən bütün yeni biznes fəlsəfəsi ətrafında konseptuallaşdırılıb. Logo, Uber ən yaxşı təsvir edən 5 sütunu təmsil etməyə çalışır: topraklı, populist, ruhlandırıcı, çox inkişaf etmiş və yüksəlmişdir. Nəhayət, yeni dizayn özü böyükdür, görmə qabiliyyəti güclü və cəlbedicidir, amma belə güclü bir marka olan marka üçün marka baxımından ən yaxşı hərəkət deyil.
Markanın şəxsiyyətini yeniləmək üçün yenidən dizaynı
Sevimli loqotipimizdən bir qədər markanı qaçırdıqları bəziləri yenidən qurduqları üçün, bu təşkilatlar yeni bir görünüş yaratdılar və mövcud marka brendinin etibarını itirmədən öz markaları üçün hiss edirdilər. Son zamanlarda diqqəti cəlb edən bir logo dizaynı varmı? Aşağıdakı şərhlərdə onları bizimlə paylaşın.