Web dizayn trendləri.
Dizayn istiqamətləri gəlir və getməkdədir və hər il müəyyən meylləri var. Bir neçə il bundan öncə paralaks scroll idi. Bundan əvvəl, ana səhifənin pankartlarını dəyişdirən hər bir veb sayt üçün, markanın mesajında ünsiyyətdə faydalı olub-olmamasından asılı olmayaraq, olmalıdır.
2017-ci ildə kök alaraq və ya keçən il taşındığımız bir çox meyllər var. Uzun və sonsuz gəzinti content-ağır saytlar üçün hələ də populyardır və grid layouts güclənir. Bəzi veb dizayn trendləriı başqalarına nisbətən daha cəlbedici olsa da, əlbəttə ki, bəzi tendensiyalar bu il də gözəl olardı. 2018-ci ildə gördüyümüz dizayn tendensiyalarının ən yaxşı və ən pis bir qisim siyahısı.
BEST – Bold tipoqrafiya
Bold tipoqrafiya bu il böyük bir sıçrama edir. Qrafiki tişörtlerden, ev dekorasına, kitab əhatə dizaynına və əlbəttə ki, web dizaynına hər yerdə tapa bilərsiniz. Bold tipoqrafiya əyani olaraq həbs olunur – bəzi hallarda daha da güclü bir görünüş olacağından daha çox. Mücərrəd və ya düz fonda göstərilən maraqlı bir yazı gözü sağa çəkəcəkdir.
WORST – Masaüstü hamburgerləri
R + Co (yuxarıda göstərilən) böyük qalın tipoqrafiyaya malik ola bilər, ancaq onlar da daha az heyecanlandığımız son bir dizayn trendinin bir masaüstü “hamburger menyusu” var.
Hamburger menyusu, üfüqi bir naviqasiya sahəsi çox məhdud olduğu və hər hansı bir statik naviqasiya menyusu səhifənin məzmununun qalan hissəsini əlçatmaz göstərə biləcək cibində ümumi mənada edir. Amma masaüstündə eyni problem yoxdur, buna görə hamburger menyusu zərurət deyil, bu, bir dizayndır və istifadəçi üçün bir çox məna vermir. Əsas səhifənin məqsədi istifadəçini mümkün qədər tez getmək istədikləri yerə çatdırmaqdır. Masaüstündə icra edilən hamburger menyusu bu məqsədi dəstəkləmir.
BEST – Cinemagraphs
Gözlərimiz təbii olaraq hərəkətə yönəldilir, ancaq ana səhifəsində hərəkət edən çoxlu istifadəçilər məcburedici olandan daha xaotik olmağa başlaya bilərlər. Cinemagraphs və qısa looped videos belə böyük bir seçim edir. Insanların məhsulu və ya xidmətini necə istifadə etdiyini də bir mənalı şəkildə çatdırmaqla, istifadəçinin diqqətini çəkməyə kömək edə bilərlər. Bir istifadə halını nümayiş etdirmək, istifadəçinin məhsulu bir vəziyyətə qoymalarına və məhsulun həyatına necə uyğun gəlməsinə imkan verərək məhsula qoşulmasına kömək edir.
WORST – Extreme minimalizm
Minimalizm bir neçə ildir dizayn dünyasında bir tendensiya olmuşdur. Onun təsiri geyim dizaynı, daxili dizayn və veb dizaynda da görülə bilər. Mantıksız olduğunda minimalist veb dizaynı ilə yanlış bir şey yoxdur. Sadə bir missiya, məqsədi və ya məhsulu təqdim edən və minimalist estetik olan bir şirkət üçün effektiv bir seçim ola bilər.
Veb dizayn trendləri.
Bu il də yaraşıqlı sxemlər və layouts görmək xoşbəxtik, çünki çox minimalizm kimi bir şey var.
BEST – Xüsusi illüstrasiyalar
Səhmdar fotoqrafiya dizayn firması ilə xeyirxah yola düşür. Səhnə şəkilləri adətən sərt, qərəzsiz və ya dəhşətli gülüncdir, belə ki şirkətlər daha çox fərdiləşdirilmiş vizuallara doğru hərəkət edirlər. Həmin hərəkata daxil olanlar xüsusi illüstrasiyaların artmasıdır. Biz bu tendensiyanı sevirik, çünki illüstrasiya bir markanın saytına şəxsiyyət, kefli və cazibədarlıq gətirmək üçün yaxşı bir yoldur. Bir veb daha çox yaddaqalan və bir marka ilə əlaqə qura bilər.