Effektiv Kampaniyanın İdarə Edilməsi
Məhsulu Paylamaq.
Məhsulu paylamaq. İstehsalın müxtəlif səbəblərdən getdikcə mərkəzləşdirilmiş yerlərdə və geniş miqyasda aparılmağa başlandığından istehsal və istehlak arasında yer, vaxt miqdarı və müxtəlifliyinə dair ciddi fərqlər aşkar edilmişdir. Məhsullar istehsal edilən mərkəzlərdən uzaqda istehlak edilə bilər və dünyanın istənilən nöqtəsində bir istehlakçı satınalma gücü də mövcud olduqda istədiyi hər şeyi əldə edə bilər.
İnkişaf etmək üçün bazar sahələrini inkişaf etdirmək və genişləndirmək üçün sənayeləşdirilməlidir. Bazar bölgələrini genişləndirmək yaxşı təşkil edilmiş bir distribution sistemi ilə mümkündür. Bir çox kiçik biznes inkişaf edə bilməz, çünki düzgün bir paylanma sistemi qura bilmir və qarşısında ən böyük problem bu distribution problemidir
Müştəri qrupları, ödəmə formaları və coğrafi yerlər əsasında kampaniyaların müəyyənləşdirilməsinə imkan yaradır. Kampaniyalarda promosyon, endirim, satış / alış / gondərmə xərcləri, həmçinin ödəniş / satınalma tarixi ola bilər. Çox yönlü kampaniyalar üçün ətraflı bir formula redaktoru var.
Satış rəhbərliyi
Satış rəhbərliyi, məhsul, məhsul qrupu satış miqdarı / miqdarı, satışdan geri qaytarma və maliyet əsaslı analiz imkanları.
Məhsulu Paylamaq. Təhlilin nəticələrinə əsasən, hədəf yaratmaq və strategiyanı müəyyən etmək mümkündür. Logo proqramları müştəri sifarişlərinin yerinə yetirilməsini maliyyə və paylaşdırma idarəetmə modulları ilə birləşdirir.
Paylama marşrutu
Məhsulu paylamaq üçün qlobal ünvanı verilənlər dükanından paylama marşrutlarını müəyyən etmək mümkündür. Satış menecerləri hər bir satış nümayəndəsinin gündəlik, həftəlik və aylıq rosterslərini satış rəqəmlərinə əsaslanan ideal müştəri ziyarətini təmin etməyə imkan verir. Satış meneceri satış mükafatlarını miqdar, məbləğ və ya xüsusi parametrlərlə nümayəndəlik əsasında düzəldərək daha yüksək satış fəaliyyətinə nail ola bilir.
Mobil Satış
Logo proqramları satış nümayəndələri PDA mobil satış tətbiqləri ilə inteqrasiya olunur. PDA’lar ilə interaktiv məlumat mübadiləsi qiymət siyahısı, satış sifarişləri və ödəniş kimi məlumatlarla mümkündür. Logo proqramlarında mərkəzləşdirilmiş ünvan verilənlər bazası, satış nümayəndələrinə bir çox göndərmə ünvanından seçilmək və müştərilərin çatdırılma zamanı səhv etmədən təmin edə biləcəyini təmin etmək üçün imkan verir.
Satış qiymətinin azaldılması
Logoların paylama yönümlü həlləri ilə, müəssisələr hər bir material üçün inventar səviyyələrini təyin etmək və boş inventar xərclərinə qənaət etmək azaddır. Logo həlləri bütün xərclərin maddələr sistemdə müəyyənləşdirildiyini və bu xərclərin satışda birbaşa əks olunmasını təmin edir.
Umid edirəm ki, Məhsulu paylamaq və onun necə idarə olunması haqqında yetərli bilgiyə sahib oldunuz.