Web dizayn fərqləri.
İndi ən çox məlumat verdiyimiz kimi, bir veb-saytın mobil tarama təcrübəsi bir masaüstündə bir veb səhifəni gözdən keçirmək təcrübəsindən çox fərqlənir. Ekran istiqamətləri fərqlidir, bir siçan və ya trackpad əvəzinə baş barmaq istifadə edirik və müəyyən vəzifələr daha çətin və ya çətin olur. Buna görə mobil istifadəçilərin ehtiyaclarını ödəmək üçün veb-sayt təcrübəsini tərtib etmək çox vacibdir. Burada mobil və masaüstünüzden fərqli olmaq üçün veb saytınızın üç əsas veb dizayn fərqləri, komponentləri var.
Məzmun təşkilatı
Mobil üçün layihələndirmənin ən mürəkkəb elementlərindən biri də məzmunun necə təşkil edilməsinin vacibliyidir. Mobil istifadəçilərinizin ehtiyacları masa üstü istifadəçilərinizdən fərqli ola bilər. Və ya onların ehtiyacları eyni ola bilər (və ya oxşar), lakin onların gözləmə davranışları istifadə etdiyiniz cihazdan asılı olaraq dəyişəcək.
Mobil üçün dizayn edərkən, ilk prioritet mobil istifadəçilərin ehtiyaclarını ödəmək üçün veb məzmun təşkil etməlidir. Məzmun mobil qurğular dar genişliklərinə uyğun olaraq şaquli şəkildə yığılmalıdır. Masaüstü cihazlarda portret istiqamətləri var, belə ki kontent bir ekran boyunca uzanabilir və tez-tez birdən çox mesaj və ya şəkillər belə bir geniş sahədə rahat yaşaya bilər. Mobil qurğular, adətən, portret istiqamətdə istifadə olunur (və kiçik ekranlar landşaft rejimində, hətta üfüqi yerlərdə məhduddur) deməkdir.
Gözlük pərakəndə, Warby Parker, mobil cihazda baxarkən üfüqi hizalamadan şaquli qədər məzmunu düzəldir.
Veb dizayn fərqləri.
Diqqətə gətirmək üçün başqa bir şey, hansı məzmuna üstünlük verir. Mobil istifadəçilərinizin ehtiyacları fərqlidirmi? Əgər belədirsə, masa üstü saytından sadəcə çoğaltılamaz, əksinə, masa üstü istifadəçilərlə nəzərdə tutulmuşdur ki, bu istifadəçilərin ehtiyaclarını prioritetləşdirən bir şəkildə mobil dizayn hazırlığı nəzərə alınmalıdır.
Mobil internet dizaynının ilk günlərində, telefonlarımız daha az inkişaf etmiş və biz daha mürəkkəb fəaliyyətlərin həyata keçirilməsi üçün istifadə etdikdən daha az rahat olduqda, veb-sayt məzmununun çoxunu və ya əksəriyyətini ləğv etmək və barebone ilə mobil sayt yaratmaq ümumi idi bir mobil istifadəçi kimi biləcəyini bilmək istədiklərini. 2017-ci ildə bu yanaşma artıq qəbul edilə bilməz. Bu gün mobil istifadəçilər öz masa üstü kompüterlərində olduğu kimi telefonlarında eyni baxışdan istifadə edə bilmək istəyirlər. Bundan əlavə, mobil bir çox insanlar üçün yeganə və ya əsas cihazdır, belə ki, tam əməliyyatlı mobil sayt istifadəçilərin bir hissəsinə çatmağın yeganə yolu ola bilər.
Cult velosiped studiyası zənciri, Soul Cycle, istifadəçilərə masa üstü və ya mobil telefonda bir sinif kitabı təqdim etməyə imkan verir. Məzmun düzeni mobil versiyada dikey olaraq hizalanır.
Form doldurur
Marketinqçilər olaraq maksimum dönüşüm üçün veb formlarımızı optimallaşdırmaq üçün bir çox enerji sarf edirik. Bilinirik ki, zəif bir forma dönüşümlü qatil olmaq üçün təmin edilir. Mobil telefonda əlbəttə ki, eyni. Mobil formalı istifadəçilərə onları doldurmaq üçün formaları xüsusi hazırlamaq lazımdır.
Şaquli hizalama
Nəyə görə? Bütün bu şaquli düzəldici şey? Bu da formalara aiddir. Prinsip eynidır – bir formu başa çatdırmaq üçün mobil istifadəçilər üçün geri və irəli gedin ki, çətin və yorucu. Mobil brauzerlər üçün forma doldurma prosesini mümkün qədər asanlaşdırmaq üçün forma sahələrinin vertikal olaraq düzəldilməsini təmin edin.
Equinox yenidən planlaşdırır və mobil qurğuları asanlaşdırır.
Predictive text
Çox potensial cavabları olan sahələr üçün proqnozlaşdırma variantları təqdim edərək, istifadəçilərinizə kömək edin. Proqnozlar təklif etmək, istifadəçilərə forma vasitəsilə tez bir şəkildə hərəkət etməyə imkan verir və kiçik bir ekranda baş barmaqları ilə yazarkən daha geniş yayılmış yazı tipləri üçün imkanları azaldır.
Menüler
Menyu biçimlendirme, mütləq masa üstü və mobil arasında fərqlərin əsas bir sahəsidir. Masaüstünde, bir çox kateqoriya və alt kateqoriyalara malik mega menyular üçün ümumi. Quraşdırmanın bu növü masa üstü istifadəçilər üçün böyük işləyir və ekranlar həmin menyulardakı mətni oxuyur və asanlıqla mətn linklərinə basa bilər.
Əlbətdə ki, ekranlar kiçikdir və baş barmaqları (nisbətən) böyükdür, çünki mobil telefonda fərqli bir hekayə var. Mobil menyular bu məsələləri nəzərə alaraq hazırlanmalıdır. Yəni böyük mətn və ya düymələri olan tək səviyyəli menyular və bir çox variantları olan menyular üçün şaquli hizalama deməkdir.
Mobil telefonda, menyular bir kateqoriyaya daralır və sonra genişlənir.
Bu, heç bir şəkildə, masa üstü versiyasından fərqli olması lazım olan bir mobil saytın bütün xüsusiyyətlərinin ətraflı siyahısı deyil, lakin biz bu xüsusiyyətlərin ən əhəmiyyətli üçü olduğunu düşünürük. Həmişə mobil istifadəçinizin ehtiyaclarını, eləcə də məlumatları gözdən keçirmək və istehlak etmənin yeganə yollarını nəzərə alaraq unutmayın. İnşallah bu mesajda göstərilən nümunələr sitenizdeki mobil telefonların yaxşılaşdırılması üçün ilham kimi xidmət edir.
Beləliklə Veb dizayn fərqləri haqqında yetərincə bilgi əldə etdiniz.